robyinnieuwzeeland.reismee.nl

Match!

Hi allemaal!

Een paar weken geleden, voor ik op vakantie ging, ben ik gematched met een gezin! Ik heb gesprekken met ze gehad en dat beviel aan beide kanten erg goed. Het gezin heeft drie kinderen en woont op een paar minuten afstand van het strand. Ik zal voornamelijk voor de jongste van het gezin zorgen, met af en toe alle drie de kinderen tegelijk. Het contract is ondertekend en mijn ticket geboekt! Ik vertrek op 3 oktober. Ik zal dan eerst naar Shanghai vliegen, dan naar Auckland en dan nog een uurtje naar de eindbestemming; Wellington. Ik zal in totaal zo'n 35 uur onderweg zijn, dus ik moet wat vermaak meenemen.

Ik ben inmiddels al bezig met wat voorbereidingen zoals een koffer uitzoeken en kopen. Die had ik namelijk nog niet. Verder heb ik al heel veel lijstjes van dingen die ik nog moet kopen/regelen voordat ik wegga. Het lijstje wordt elke dag langer!

Tot zover de update, tot de volgende!

Liefs Roby

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!